دریا " اولین عشق " مرا بردی

باز هم

آمدی تو بر سر راهم

آی عشق

می کنی دوباره گمراهم

،

دردا

من جوانی را به سر کردم

تنها

از دیار خود سفر کردم

،

دیریست

قلب من از عاشقی سیر است

خسته از صدای زنجیر است

خسته از صدای زنجیر است

،

دریا " اولین عشق " مرا بردی

دنیا دم به دم مرا تو آزردی

دریا سرنوشتم را به یاد آور

دنیا سرگذشتم را نکن باور

من غریبی قصه پردازم

چون غریقی غرقه در رازم

گم شدم در غربت دریا

بی نشان و بی هم آوازم

می روم شبها به ساحل ها

تا بیابم خلوت دل را

روی موج خسته ی دریا

می نویسم اوج غم ها را

نظرات 4 + ارسال نظر
آناهیتا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ب.ظ

امروز، امروز است.
اگر قبل از خواب آرزو کردی فردا باران ببارد، ولی نبارید،مطمئن باش الهه باران می خواهد تو شکوه باران را باور کنی،پس باورش کن.

امروز امروز است.
امروز هر چه قدر نفس بکشی ، جهان با مشکل کمبود اکسیژن روبه رو نمی شود ، پس ازاعماق وجودت نفس بکش.

امروز امروز است .
امروز هر چه قدر آرزو کنی ، چشمه آرزوهایت خشک نمی شود، پس آرزو کن.
امروز هر چه قدر خدا را صدا کنی ، خسته نمی شوی ، پس صدایش کن.
او منتظر توست

او منتظر آرزوهایت ، خنده هایت ، گریه هایت ، آفرین گفتن هایت ، دل شاد کردن هایت، نفس کشیدن هایت ، ستاره شمردن هایت، عاشق بودن هایت است.

امروز امروز است، امروز جاودانه است و امروز زیباترین روز دنیاست
امروز روز تو دوست خوب من است
شاد و پاینده باشی مهربونم...

تنها چیزی که میتونم بگم اینه که خیلی زیباست و من اینو تو ۳۶۰ میزارم مرسی انا

سارا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ http://sokooooooooooteman.blogfa.com

سلام
فوق العادس
میدونی حوانندش کیه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

لینک دانلودش کو

nafas پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااای وعاشقشم
لینکشواسم خوانندش.بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد