حرفهای نگفته

سلام؛

 

واقعیت زندگی اینه که بعضی وقتها آدمها نمی تونن حرفاشون رو  رو در رو  به هم بگن؛ پس من می خوام حرفامو بنویسم تا هم حرفی تو دلم نمونده باشه هم اینکه هروقت که سر حال بودی به حرفام گوش بدی؛ شاید این یه نقطه ضعف باشه ولی بازم بهتر از هیچیه.

 

زندگی یعنی چی؟ یه خورده به این جمله فکر کنی شاید به خودت بیای !!!

آدما تو این دنیا چی می خوان؟

هدف از زندگی چیه؟

با تصوراتی که از تو داشتم ( نه این چیزی که الان می بینم )می بایست در این مورد فکر کرده باشی( البته امیدوارم !!!)؛ مطمئناّ فقط خوردن , خوابیدن , هم خوابگی , ماشین خوب سوار بودن , خونه بزرگ داشتن , پول , مقام , ... نمیتونه باشه تمامی اینها رو حیوانات هم دارند ؛ حتی حشرات هم دارند ؛ حالا به صورتهای مختلف؛

ولی انسان حیوان متفکره ؛ یعنی با بقیه حیوانات فرق می کنه!!!

ولی چه فرقی !!؟

جوابشو خودت پیدا کن!!!!!

 

من نظر خودم رو میگم تو هم میتونی روش فکر کنی .

من در زندگی هدف دارم و برای رسیدن به هدفم تلاش میکنم ؛ خوب چون به نظر خودم هدفم هدفی بزرگ است مطمئناّ سنگهای زیادی جلوی پای من باید باشد و هست ؛ مشکلات هم کم نیست ولی باید جنگید!!!

هیچ چیز بزرگی در دنیا ساده به دست نمیاد ؛ اگر چیز بزرگی بخوای باید تلاش زیادی کنی تا اونو بدست بیاری ؛ مطمئناّ اگر چیز بزرگی را ساده بدست اوردی اسان هم از دست میدی ( باد اورده را باد میبرد)!!!

 

در تمام صحبتهام بارها این رو گفتم من کسی رو توی زندگی اماده نمیارم و وارد زندگی اماده کسی هم نمی رم ؛ولی هیچ وقت دلیلش را نگفتم ؛

مهمترین دلیلش اینه که من هیچ وقت نه زندگی کسی رو میخرم نه زندگی خودم رو میفروشم ؛ زندگی تنها سرمایه ایست که هر انسان فقط و فقط یک بار میتونه داشته باشه ؛

 

امیدوارم معنی این حرف رو بفهمی !!!

 

کسی که وارد زندگی من میشه حالا هر اسمی که میخواد داشته باشه ؛ زن ، همسر ، یا حتی شریک زندگی (که اخری از همه مهمتره )؛ بایدهمیشه اقای خودش باشه یا به قول قدیمی تر ها آقا بالا سر نخواد‍؛ میتونه به من تکیه کنه ولی باید رو اون هم بشه حساب کرد.

مسلماّ همچین کسی نمیتونه یه زندگی اماده رو بخواد چون برای بدست اوردنش تلاشی نکرده پس باید جواب پس بده ؛ مثل ماشین قرضی میمونه که مال تو نیست !!! هیچ تصمیمی نمیتونی در موردش بگیری؛

 

ولی با این حال اگر یه وقتی خواستی زندگیت ر بفروشی؛ به قول فیلم دیوانه ای از قفس پرید؛ خودتو ارزون نفروش گرون هم نفروش !!! (اصلاّ مگه میشه رو زندگی قیمت گذاشت) !!!

اگر گرون فروختی بالاخره میفهمن و یه روزی پس میفرستن ( مال بد بیخ ریشه صاحبش )

اگر ارزون فروختی خودت پشیمون میشی ( چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی)    

 

 

در نهایت باید بگم به غیر از زندگیت باید مواظب اطراف و اطرافیان هم باشی ؛

در بسته بگم کسانی که با دوز , دغل , سیاهکاری زندگی شان را جلو میبرن نمیتونن الگوی خوبی برای تو باشند؛ نظراتشون هم برای رسیدن به اهداف شومه !!!

 

سعی کن همیشه باطنت هم مثل ظاهرت خوب و دوست داشتنی باشه.

بامید اینکه بتونی زندگی خوب راحت و پر باری داشته باشی.

 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد